Projekt: Trappgatan

MÅLA KORGAR

Publicerad 2011-09-11 21:21:36 i Hall,

Vi har tänkt ha korgar i en del av förvaringsenheten vi ska ha i hallen. Vi har letat efter vita i rätt modell och storlek, men alla vi hittat har varit så dyra. De har legat på runt 200 kr styck och det blir ju en hel del pengar när man tänkt ha fem stycken... På Jysk hittade vi till slut rätt modell till rätt pris fast i fel färg så jag har ägnat hela veckan åt att måla korgar. Färgen hade vi hemma så den var ju typ "gratis". Det blev himla bra faktiskt så nu väntar vi bara på att enheten ska bli klar så vi får "inreda" den!

Kommentarer

Postat av: Jessika James

Publicerad 2011-09-12 00:10:24

Men shit så smart ide! Måla korgar. Nä det skulle jag nog inte kommit på själv :)

Har några tråkiga korgar som jag tror jag ska leta reda på någon cool färg åt ^^

Postat av: KNORKAN - Inredning och skönhet

Publicerad 2011-09-22 20:02:06

Vad smart, det har jag aldrig tänkt på att man kan göra :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela