Projekt: Trappgatan

NYTT I BADRUMMET

Publicerad 2011-10-31 21:41:31 i Badrum,

Jag har länge letat glas- eller plastburkar att ställa på handfatet i badrummet. Visst har jag hittat några, men ingen har känts bra eller så har jag tyckt att de varit för dyra. Förra veckan klickade jag in mig på Lagerhaus webshop, och vad hittar jag där? Jo, plexiglasburkar till ett bra pris! Så de klickade jag hem förstås. Det blev även en ny pump till tvålen. Så nöjd!









De hade även skickat med dessa små chokladbitar i paketet. Riktiga humörhöjare!

Kommentarer

Postat av: Linnéa - finheter

Publicerad 2011-10-31 22:22:35

Snygga burkar! Och vilket plus med chokladen. Riktiga humörhöjare som sagt :)

Postat av: MISS ALICIA

Publicerad 2011-10-31 22:49:55

Hej!



Ta gärna en titt på nätbutiken missalicia.se, där det finns smycken för dig och accessoarer för ditt hem.



Bland annat har vi lägst webbpris i Sverige på Kew Royal Botanic Garden's populära doftljus!



Skäm bort dig själv i höstmörkret, eller varför inte vara ute i god tid med julklapparna?



Välkommen!



Vänliga hälsningar,

www.missalicia.se

Postat av: Katrina - Dot Dot Dash

Publicerad 2011-12-08 09:56:58

Amazing bathroom, love those black tiles and simple glass jars

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela