Projekt: Trappgatan

GOLVKANDELABER

Publicerad 2011-01-20 22:22:17 i Inspiration,


Jag har länge drömt om att äga en golvkandelaber och när vi flyttade till hus tänkte jag att nu, nu kommer vi att ha plats för en sån! Men rummen är lite svårmöblerade och jag har inte hittat någon bra plats för en kandelaber än. Men när jag vet vart jag ska ställa en så ska jag slå till! Den här från Carlsson Interiör var himla fin, och inte så dyr som de andra jag sett. Tyvärr är den slut i lager just nu, men den kommer säkert in igen.

/ Johanna

Kommentarer

Postat av: d e s s l i k e s . c o m | High heels gives you a better view.

Publicerad 2011-01-21 00:20:33

Jag köpte en ganska nyligen faktiskt för 599kr på en affär här i närheten - så himla mysigt! :D

Postat av: c..

Publicerad 2011-01-21 15:03:38

Åhh jag vill också ha en sån , menm jag har utrymmes problem. Får skaffa en sån när vi byggt ut för dom är ju döfina !

Postat av: Malin

Publicerad 2011-01-24 23:51:41

Nya kandelabrar är beställda och dyker upp i nästa vecka/nästa igen.



Postat av: Johanna - Projekt Trappgatan

Publicerad 2011-01-28 21:07:19

Malin: Det låter himla bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela