Projekt: Trappgatan

SPÄNNANDE MED VATTEN

Publicerad 2011-04-27 11:51:13 i Allmänt,


Dagens morgontidning...




Blöta kläder...


Boven i dramat...


Mina älskade skokartonger...

Förmiddagen började ju bra. Jag skulle gå ner och slänga in en tvätt och upptäcker att hela det inre förrådet, aka min skogarderob, är vattenfyllt. Ett par centimeter över hela golvet! Jag hittade snabbt boven i dramat, en koppling som går igenom väggen från garaget. Kopplingen hör till kranen som trädgårdsslangen är kopplad till, och den kranen har varit på i flera dagar.
Allt som stod på golvet var dyngsurt (typ alla mina sandaler, buhu!) och många av kartongerna som stod på hyllan och många av kläderna som hängde under hyllan var också blöta. Vi har lyckats stoppa vattnet och skura upp det som var på golvet, och nu hoppas jag bara att det inte blir en vattenskada av det hela.

/ Johanna

Kommentarer

Postat av: c..

Publicerad 2011-04-27 13:55:21

Åhh nej vad tråkigt ! Hoppas ni slipper vattenskada.

Postat av: Nattyxne

Publicerad 2011-04-27 17:06:36

Men fy! Jag hoppas att allt blir enkelt att fixa. Och att skorna inte är förstörda förstås! ;-)

Postat av: Linnéa - finheter

Publicerad 2011-05-04 21:39:22

Nej! Jag håller mina tummar för att ni slipper vattenskador. En extra tumme för att dina skor klarar sig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela