Projekt: Trappgatan

PLANERA DIN TRÄDGÅRD ONLINE

Publicerad 2011-04-28 18:34:54 i Trädgård / Utomhus,



Istället för att anlita en dyr trädgårdsmästare eller trädgårdarkitekt för att få hjälp med trädgården, kan man ju testa att rita den online. Plantagen har ett nytt program för just detta ändamål, och det ser ganska enkelt ut. Jag har dock inte testat det fullt ut än, jag måste ha måtten på tomten för det, men snart så! Det ska bli roligt att se om man har någon talang för det här... :)

/ Johanna

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-04-28 19:19:38

Åhh va coolt! Sån skulle man ha haft när man började planera men nu är det nog försent för min trädgård iaf. Klart du ska börja men menar bra att det kommer mer sen..

Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Publicerad 2011-04-28 20:04:35

Men vilket bra tips Johanna, det tackar jag för! Kliar i fingrarna att sätta igång, men jag ska försöka ha is i magen å göra allt i rätt ordning ler Och så fin din andra blogg är, fasnade för ditt tips om de röda skorna, de var toppenläckra, hade inte jag heller tackat nej till :-) Ha en fin kväll <3

Postat av: enkeleva

Publicerad 2011-04-29 09:50:37

Åh, tack så mycket för tipset. Det måste jag prova!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela