Projekt: Trappgatan

MATTOR

Publicerad 2010-11-21 20:37:25 i Allmänt,



Jag är inte så förtjust i mattor. Under soffbordet går det bra, den ska gärna vara stor, och vid sängen har jag gärna en matta så att det inte är så kallt att sätta ner fötterna på morgonen. I hallen är det också okej, där har vi en matta innanför dörren. Men i övrigt gillar jag att ha det ganska cleant. Sambon har nu köpt mattor till köket. De är inte fula, men jag gillar dem ändå inte. Det känns som om de mest samlar skräp och blir ofräscha. Samma sak med badrumsmattor, där klarar jag inte av att ha någon. Men jag vet inte, jag kanske är helt fel ute. Vad tycker ni om mattor?

/ Johanna

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-11-21 20:58:10

Jag gillar inte heller mattor, vill hellre ha de cleant.

Postat av: Nattyxne

Publicerad 2010-11-21 23:13:20

Jag tycker det blir hemskt kallt och naket utan mattor, men det är förstås enklare att städa...

Postat av: christine

Publicerad 2010-11-22 15:16:53

Hej!



Jag skulle vilja be dig om lite lite hjälp.

Skulle du vilja hjälpa mig i en tävling och rösta på min bild (Christine Qu Magnusson - Vinterväg) på den här sidan: http://www.facebook.com/medicinera.se#!/medicinera.se?v=app_20678178440



Jag skulle vara evigt tacksam! Tack!

Postat av: Linnéa

Publicerad 2010-11-22 18:48:05

Jag gillar mattor! Dock inte för många. Hallen, badrummet, vid sängen, under köksbordet (jag har inga barn så det skräpar inte så mkt), vid köksbänken samt vid soffan. Oj, lät ju riktigt mycket det där, men det skulle dessutom eka så mkt utan mattor. Hatar dock att städa dom... haha



Hur blev det med smyckesstället förresten? Har det hunnit komma? Är lite nyfiken på hur det ser ut i verkligheten.

Postat av: ERIKA

Publicerad 2010-11-24 19:14:48

Jag håller med dig, gillar inte heller mattor speciellt mycket:)

Postat av: jenny

Publicerad 2010-11-29 19:38:45

jag ÄLSKAR mattor. mysigare, och mer ombonat känns det, naket annars :(

Postat av: Carina

Publicerad 2010-12-01 00:08:24

Har bara mattor i vardagsrummet, barnens rum och så klart en varm och gosig badrumsmatta. Kan ta bort alla mattor, men inte den i badrummet. ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela