Projekt: Trappgatan

LET`S GET IT ON!

Publicerad 2010-08-10 11:35:00 i Allmänt,

Hej allihopa och välkomna! Efter många om och men är designen till bloggen äntligen klar, tusen tack till Caroline som hjälpt mig! Vad tycker ni, visst är den fin? Nu kan jag (eller vi, jag hoppas M ska bidra lite ibland också) äntligen börja blogga om renoveringen och inredningen av vårt nya hus. Vi har bott i huset i snart fyra veckor, men har faktiskt inte gjort så mycket än. Vi har mest "bott in oss" så att säga. Men under hösten ska det nog hända mer hoppas jag, och jag hoppas ni kommer att tycka om det!

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-08-10 22:04:41

Nu har du allt fått till det här. Gillar vad jag ser och äntligen kan du få dela med dig inom detta området. Headerbilderna är ju fantastiska!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela