Projekt: Trappgatan

LITE NYTT

Publicerad 2011-02-06 18:34:10 i Allmänt,


Lite nytt hat flyttat in hos oss! Den här lampan hittade jag på Clas Ohlson, endast 149 kr, vilket kändes som ett fyndpris. Den står just nu på skänken i vardagsrummet. Den finns även i svart, kika här.


Kuddfodralen jag beställde från H&M har kommit. De är dock för stora för kuddarna jag har. Jag funderar på att sy in dem eller köpa nya innerkuddar som passar, vi får se. Förmodligen orkar jag inte göra något av det, haha! De passar i alla fall fint i soffan. Du hittar kuddfodralet här.

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-02-08 12:24:13

Ett tips är att köpa 1 eller 2 st 9 kronors sovkuddar på IKEA (ligger på sovavdelningen). De har jag överallt i huset och de passar perfekt och är billiga!!

Postat av: Linnéa - finheter

Publicerad 2011-02-09 22:36:39

Himla snygga! Jag skulle köpt nya innerkuddar :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela