Projekt: Trappgatan

DET NYA GOLVET

Publicerad 2011-08-24 20:55:33 i Hall,

Idag har sambon jobbat hårt med golvet i hallen,och det blev så himla bra. Jag är toknöjd! Nu ska vi bara måla golvsocklarna och sätta dit dörrfodret igen, så är det klart! Eller, jag vill måla om taket och innerdörrarna också, men det är det ingen brådska med.
Vi ska även bygga en förvaringsmodul på väggen motsatt hatthyllan,men det visar jag när det är klart. Vad tycker ni so far?


Före


Efter


Lilla hjälpredan :)

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2011-08-26 07:29:14

Blev kanonsnyggt ju :)

Och vilken söt hjälpreda :)

Postat av: Vendela

Publicerad 2011-11-02 13:42:28

Hejsan,

schysst med ett golvprojekt, resultatet blev jättebra. Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Vi har just nu en golvtävling som du kan titta på! Vill du ha en liten morot kan du kontakta mig på [email protected] så berättar jag mer.

/Vendela

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela