Projekt: Trappgatan

BADRUMMET

Publicerad 2011-06-27 20:46:03 i Badrum,

De här bilderna har legat i kameran sedan strax efter badrummet blev färdigt, så typ tre månader? Dåligt av mig att inte lägga upp dem förrän nu! Men så här blev det alltså. Svartvitt som ni såg sist, men här är ju även spegeln, lampor, lysknappar och detaljer med.



Färgstarka handdukar passar bra till svartvitt. Förutom dessa turkosa har jag även ett set med knallrosa och de orangea jag visade tidigare. Skulle vilja ha några i en snygg plommonlila färg också, men det blir nog närmare hösten. Jag är riktigt nöjd över badrummet, jag gillar den svartvita inredningen och trivs när jag är där. Sambon har dock lite ångest över slutsumman fortfarande... Det blev dyrare än vi räknat med, men nu har vi ett badrum som vi knappast kommer att behöva renovera igen, det är värt mycket!

/ Johanna

Vill ni se hela renoveringen kan ni kika i kategorin Badrum.

Kommentarer

Postat av: fifi

Publicerad 2011-06-27 22:07:01

Vad fint! Vi har sånt kakel i köket, i badrummet har vi större, svarta kakelplattor :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela