Projekt: Trappgatan

TAPET

Publicerad 2010-08-15 22:58:22 i Kök,



Målandet i köket går framåt, men vi har njutit av de sista semesterdagarna nu så arbetet har stått lite stilla. Idag har det dock hänt grejer och bilder på det kommer upp imorgon! Jag sitter och tittar lite lätt på tapeter nu, har en bild på hur jag vill att den ska se ut, men jag vet inte om den finns i verkligheten. Det brukar ju vara så när man tänker på något, då hittar man det aldrig. På Tapetshopen hade de i alla fall en tapet som stämmer ganska bra med min fantasi, men den var i fel färg (här kan ni se originalet). Jag färglade bilden i Photoshop och resultatet blev ju sådär, haha, men ni förstår min tanke hoppas jag. En röd tapet med vitt mönster är vad jag är ute efter och jag hoppas jag hittar vad jag söker, annars får jag tänka om helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela