Projekt: Trappgatan

SOFFBORD

Publicerad 2010-08-12 08:56:08 i Vardagsrum,



Vi har beställt en ny soffa, men den kommer först om ca fyra veckor. Vi kommer att behöva ett nytt rumsbord också då vi är ganska less på vårt gamla samt att det inte kommer att passa med soffan. Jag har inte hunnit leta runt så mycket än, men jag fastnade för det här från IKEA. Jag gillar att det är en hylla under så jag kan lägga ifrån mig tidningar och annat jag sitter och bläddrar i när jag sitter i soffan. Himla bra att lägga alla fjärrkontroller där också, så man slipper ha dem framme när de inte används.

Kommentarer

Postat av: vesna

Publicerad 2010-08-12 09:22:40

va roligt =) ja älska o inreda..



ne, man får inte få i sig något om ma nha bestämt sig att fasta den dagen. inte vatten, inte tuggumi, inte cigg ingenting, sen får man inte heller pussas etc med någon i de motsatta könet så man kanske går vidare t fel tankar..

Postat av: Sara

Publicerad 2010-08-12 10:13:16

de där har jag oxå tänkt köpa när ja gbyter ut sofforna.. :) har lagt ut våran soffa på blocket så nu bara vänar jag på att få köpa nya :) men en kompis köpte ett jättefint bord på ellos, typ lika som detta från ikea fast med kryss i sidorna, sök på soffbord så finns det där för 999:- :)

Postat av: Gröna Anna

Publicerad 2010-08-12 11:44:50

Precis det vill jag också ha i ett soffbord. Vi har ett sånt här hemma http://zaandrah.blogg.se/2008/september/senaste-tiden.html (verkar inte finnas på Ikea längre) och tack gode gud för det, för var skulle jag annars ha alla mina prylar? De skulle nog svämma ut över hela golvet... :-P

Postat av: d e s s l i k e s.com - high heels gives you a better view.

Publicerad 2010-08-12 14:00:13

Jätte fint! Finns fina på ellos också annars :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela